esti roMEDIAblogger?

strigam catalogu de astazi.
daca esti blogger si ai postat logo-ul roMEDIAblogger pe site-ul tau da un mail la romediablogger@gmail.com si spune-ne adresa.
numele tau va aparea in lista membrilor si vei fi inclus in mailing list-ul roMEDIAblogger.
adresa de mai sus este tot de azi adresa oficiala de corespondenta a Asociatiei. asa ca daca ai ceva de spus...

o idee pentru Mediafax si newsIN

"media bloggers" versiunea americana a initiativei media a bloggerilor a facut un pas inainte pentru membrii ei. un acord intre organizatie si Associated Press prin care cea de a doua preia posturile bloggerilor jurnalisti si le difuzeaza pe sute de mii de ziare online din toata lumea.

tinind cont de toate acestea. ce ar costa un mediafax sau un newsIn sa aiba si osectiune de blog-uri? orice agentie care se respecta are un departament de monitoring si nimik nu poate fi mai usor decit sa ai un om sau doi care sa citeasca 30-50 blog-uri pe zi si sa sorteze subiectele pe diferite teme...

ai mai jos un video cu povestea in varianta ei americana, asa cum a fost prezentata si de cnn...

noul LOGO "roMEDIAblogger"

gata. avem logo. dupa o lupta strinsa intre doua dintre cele opt logo-uri propuse voi ati ales cistigatorul. el e afisat in partea de sus a sidebar-ului acestui blog si pe toate blog-urile membrilor care au folosit codul.






ii multumesc lui Andrei Craitoiu pentru logo-urile propuse. nu a cistigat propunerea lui, dar a fost foarte aproape...
acum sper ca si cei care nu erau multumiti de logo-ul provizoriu sa-l posteze pe blog.
sa inceapa distractia...:)

blog worthy

-post preluat de pe www.boioglu.ro -

in blogosfera romaneasca a aparut un obicei tare daunator. bloggerii au confundat difuzarea stirilor pe blog cu ...altceva. ultima practica este aceea de copy/paste. bloggeri cu "renume", vizitatori multi si pretentii citeaza un mediafax sau un newsIN si dau stirea pe site.

inteleg sa dai o stire pe blog atunci cind o ai in exclusivitate, sau macar in premiera. ce rezolvi insa daca ajungi sa copiezi din ziare sau de pe agentiile de presa? arati celorlalti ca stii sa citesti un flux de agentie?

pai sa o luam logic. eu am acces non-stop la fluxurile a 4 agentii nationale de stiri. gratuit. am la dispozitie si doua agentii locale de presa. si pe linga asta am suficient de multi (fosti) colegi de presa care imi pot da un pont de stire atunci cind se intimpla (deci inainte ca acestea sa ajunga pe fluxurile agentiilor de presa).

merita sa dau stirea pe blog? il intereseaza pe cititoru meu sa afle de pe www.boioglu.ro ca nu-stiu-ce trupa vine in romania? sau ca naum ciomu e trimis in judecata? sau ca primu copil nascut in spania de anu nou e roman? (toate COPIATE de pe mediafax). pot sa dau si alte exemple de stiri gasite si copiate de pe newsIN. in plus, oare mediafax si newsIN sunt fericiti stiind ca cineva le difuzeaza stirile pe net gratis? sunt constient ca informatiile respective sunt news worthy, dar sunt ele si blog worthy?

stiu ca am sa fiu criticat de multi bloggeri romani, dar imi asum riscurile.

tocmai de aia, aici nu ai sa vezi stiri copiate de pe agentiile de presa, doar de dragul cresterii numarului de vizitatori...

cititorul meu e suficient de destept sa afle toate acestea urmarind un jurnal tv sau citind un ziar. aici vei gasi comentarii proprii si experiente tratate dpdv personal. si toate sunt informatii blog worthy ;)