o idee pentru Mediafax si newsIN

"media bloggers" versiunea americana a initiativei media a bloggerilor a facut un pas inainte pentru membrii ei. un acord intre organizatie si Associated Press prin care cea de a doua preia posturile bloggerilor jurnalisti si le difuzeaza pe sute de mii de ziare online din toata lumea.

tinind cont de toate acestea. ce ar costa un mediafax sau un newsIn sa aiba si osectiune de blog-uri? orice agentie care se respecta are un departament de monitoring si nimik nu poate fi mai usor decit sa ai un om sau doi care sa citeasca 30-50 blog-uri pe zi si sa sorteze subiectele pe diferite teme...

ai mai jos un video cu povestea in varianta ei americana, asa cum a fost prezentata si de cnn...

2 comments:

Aujourd'hui said...

La agentiile astea de presa, sectia de monitorizare munceste pe branci, in doua ture - unii noaptea: ziare, radio, tv, altii ziua: reviste, radio, tv. Programul e foarte incarcat si chiar nu ar avea nimeni timp sa citeasca bloguri! Iti spun sigur, am lucrat la Mediafax, in tura de noapte ... Doar sa va gasiti voi niste oameni care sa monitorizeze si eventual sa trimiteti la echipa de redactie (deci nu la monitorizare) niste scurte, scurte rezumate.

andrei said...

n-or avea ei oameni care sa monitorizeze blog-urile, dar sigur au oameni cu blog-uri :D